Morgon hemma hos oss!

2010-09-06 09:06:16 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Max vaknade 6.30 imorse, precis när Marcus gick ut genom ytterdörren. Jag bar över Max till mig. Pappa sa han och tittade på Marcus sida av sängen. Konstigt för honom att Marcus inte är hemma på morgonen med honom vilket han ju varit i över tre månader. Max och jag somnade om och sov till 7.15. Underbart! Idag känner jag mig utvilad.

 

Max har tittat på Teletubbies och sedan pratat om mommo och poppo (mormor och morfar). Han har suttit och tittat på bilder på dem i fotoboken som vi gjort med bilder på nära och kära till Max.

 

Nu har vi precis ätit frukost. Max leker för fullt.

 

Det är så skönt att ha det lugnt så här på måndagmorgonen. Jag börjar jobba vid 11 så 10.30 ska jag lämna Max på dagis och sedan hämtar Marcus honom vid 16.15.

 

Hoppas på en bra dag!





Kommentarer
E.K - Mamma till Alicia

Låter som en bra morgon :) Skönt med lite extra sömn.

2010-09-06  /  09:45:18  /  http://eekk.blogg.se/
linda

instämmer med ovanstående ;.) sovmorgon aldrig fel.

Vad fin han är när han sitter och läser tihi.

Kram

2010-09-06  /  20:27:35  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback