Gomorron söndag!

2010-11-21 09:14:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Max sitter just nu och tokskriker på golvet för att Marcus ska åka iväg. Vår lille kille har haft ett himla humör de senaste dagarna. Någon ny fas kanske?!

Några minuter senare:

Nu har jag tröstat honom och han är på sitt rum. Vi ska åka på barnvälsignelse och Max packar just nu en liten väska med leksaker att ta med sig. Han är så duktig och lägger ner lite böcker, klossar, bilar och legogubbar. Då har han lite att sysselsätta sig med.

Igår rensade jag ur ett litet skåp i köket och hoppas att jag tar mig i kragen och rensar något mer skåp idag. Ovanför mina två garderober har jag två skåp fulla med ljuslyktor och andra inredningssaker. De flesta grejerna har ej varit framme sen vi flyttade hit så kanske dags att göra sig av med en del!

Njut av dagen... och försöka glömma att det är måndag imorn... det försöker jag =).





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback