Sovmorgon

2009-07-10 10:38:59 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus gick upp med Max vid 8 och jag sov vidare till 9.30. Var verkligen skönt. Natten har varit väldigt bra då Max inte har väckt oss en enda gång från det han somnade vid 21 till 7 imorse då han vaknade. Sen lekte han mellan oss till 8 då han och Marcus gick upp.

Jag och Marcus skulle ju ha tittat på film igår men vi fastnade framför Grannfejden istället och sedan blev det lite Seinfeld innan jag somnade i soffan. Var riktigt skönt att krypa ner i sängen sen.

Nu har Max somnat för förmiddan och jag ska rensa bort saker från ett skrivbord som ska ner i källaren.




Kommentarer
OLESSIA

skönt

2009-07-10  /  11:08:58  /  http://olessiavontaylor.blogg.se/
LindA

vad skönt det lät med sovmorgon, fast jag fick faktiskt också det för bara några dagar sen. lovely.

vad duktig du e på att uppdatera!

kram

2009-07-10  /  11:55:22  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback