Halsont

2009-12-13 23:22:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Häromdan vaknade jag på morgonen med lite ont i halsen och det har liksom suttit i. Jobbigt är det. Nu retar det dessutom i halsen. Ni vet så där så att man liksom får svårt att andas och bara vill svälja.

Är det inte typiskt att jag nästan varit frisk hela hösten men nu när jag ska jobba i veckan då har jag halsont?!

Nåja verkar ju inte bli nåt mer än detta så då ska jag väl inte klaga.

Nu väntar sängen. Godnatt!

(uppdatering 10 minuter senare: jag har fortfarande inte kommit i säng. Har nyst fyra gånger och blivit täppt i näsan. Kanske är allergisk mot plastgranen? Hi hi...)




Kommentarer
Anna

Usch vad tråkigt, men det är ganska typiskt att man blir sjuk när man inte borde. Lycka till idag iaf! :)

2009-12-14  /  07:40:21  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback