Att vara med om något stort

2016-01-09 14:40:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
I torsdags var en stor dag. Inte bara för att det var väldigt kallt och vackert ute men för att en liten bebis kom till världen. Kl. 23.00 lämnade jag förlossningen i torsdagskväll efter att ha varit med om att C och R fick sitt tredje barn. 22.01 föddes en liten flicka. Otroligt söt var och är hon ♥.
 
Ja det var verkligen stort att vara med om att se en liten tjejs ankomst till världen. En upplevelse som jag kommer att bära med mig hela livet tror jag. Otroligt häftigt och jag är så glad att jag fick möjligheten. Av hänsyn till C och R kommer jag inte skriva så mycket mer om det här.
 
Nu har jag ungefär 260 bilder att gå igenom och redigera från de där timmarna på förlossningen och det ska jag göra nu tillsammans med en kopp latte och en bit passionsmoussetårta.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback