Möten med havet

2016-08-03 23:21:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Här sitter jag i uterummet med infravärmen på och regnet smattrar på taket. MYS!! Har redigerat bilder från västkustsemestern. Nästa vecka väntar mycket redigeringsarbete då jag ska fota mitt första bröllop på lördag. Har såklart fotat bröllop som gäst tidigare men detta blir första som fotograf. Spännande och pirrigt...särskilt med tanke på att det enligt prognos ska regna på lördag.... hmm.... kvarstår prognosen imorn så måste vi tänka till på reservplan för porträttfotograferingen. Innebilder blir ju inte alls lika fina.... Men men får lita på att allt ordnar sig.
 
Igår fick jag sån där känsla som jag hade större delen av förra sommaren: var är solen och värmen?! Jag älskar att vara på stranden och sola och bada. Skulle kunna göra det sommarens alla dagar. En vecka med sol och bad per år räcker inte. Hade förhoppningar om fint väder nästa vecka då det är min sista semestervecka men det ser ut att bli kallare väder. Så trist!! Behöver de där dagarna på stranden för att ladda energi inför övriga året. 
 
Jag är i alla fall väldigt glad över att jag har fått tillbringa en vecka vid havet denna sommar. Även om inte vädret var på topp så var vi alla fall vid havet. Här kommer några bilder från möten med havet i olika väderlekar från i mitten av juli.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej nu borde man väl gå och lägga sig men har hamnat i semesterdygnsrytm så är uppe för sent och sover lite för länge på morgonen.
 
 
 
 




Kommentarer
Anna

Du är så duktig fotograf!! Kram

2016-08-09  /  21:04:01 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback