Turkost

2015-10-22 19:32:53 ,   Allmänt/Vardagsliv Inredning/Hemma hos oss
Hej! Torsdagkväll. Jag kom hem för lite mer än en timme sen. Har jobbat och sen varit på massage. Just nu pågår en otrolig lek mellan barnen här hemma. De har lekt konstant sen jag kom hem utan att vara osams. Väldigt ovanligt men fantastiskt roligt. Just nu låtsas de att är i badhuset och ligger på golvet och simmar i hallen.
 
Vi har pusslat och grejat med vab denna vecka och imorn är det min tur igen. I tisdagskväll hostade Ebba så hon kräktes och hade en hög febertopp på natten. Sen dess har hon runt bara strax under 38 i feber och endast lite hostig. Men på grund av att hon inte var feberfri idag så blir hon ju hemma imorn också.
 
Fotade lite i vårt sovrum förra veckan men har glömt att visa bilderna. Har lite nya turkosa detaljer!
 
Ljusslinga från Rusta
 
Låda från Dollarstore. Har köpt en till lite större nu som står under denna på bilden.
 
 
Tavla från Dollarstore
 
 
 
Nu ska jag strax lägga Ebbsan, hoppas på en hostfri natt och ha en kväll i soffan. Trött i kroppen efter några nätter med dålig sömn och huvudvärk.
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback