Total tystnad och glasögonorm

2015-10-28 15:25:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
Hej! Det var längesen jag tog en selfie med kameran för blir ju mest med mobilen nuförtiden :). Ja nu har jag fått mina glasögon. Jag hade ju förhoppningen att allt med ögonen skulle kännas bra nu men det gör det inte :(. Jag ser bra på nära håll, typ väldigt nära håll. Nästan på gränsen när jag sitter vid datorn att de hjälper. Så problemet med att jag får ont i höger öga och huvudet är ju inte löst. Blir så trött på detta. Även om jag kanske mest behöver dem när jag sitter framför en skärm på nära håll så hjälper de ju inte problemet att jag tycker det är jobbigt att titta på tv och köra bil m.m. Ska prova några dagar till innan jag ringer optikern. Men snygga är de i alla fall!
 
Oj så konstigt det är att Max inte är hemma. I måndagskväll var det så tyst här hemma. Total tystnad. Sen har man vant sig men det ska bli så roligt när han kommer hem imorn igen!
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback