Dejtingdagar

2015-10-14 16:56:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej hopp! Onsdagen är här. En dag som inte riktigt blivit som tänkt. För det första så försov jag mig imorse. Vaknade av alarmet strax före kl. 6 men råkade nog stänga av det istället för att snooza för nästa gång jag vaknade var kl. 6.35 och jag skulle befinna mig på jobbet 25 minuter senare och det tar en kvart att köra dit. BRÅTTOM! Tog snabbt på kläder, plattade håret, borstade tänderna och slängde med lite frukost som jag fick äta på jobbet. Kom i hyffsad tid. När alla barn var på plats och satt och åt på frukoststunden så skulle jag hämta min frukost. Men just då så tappar ett barn ett glas i golvet. Så det blev att sopa och dammsuga istället. Som tur var hade jag rast en stund senare! Sen så hade jag ett jobbmöte kl. 13 idag och jag tog bara för givet att det skulle hålla på en timme för jag skulle sluta kl. 14 men strax innan det började fick jag veta att det höll på två timmar. Så blev lite bråttom att ringa barnens förskola och fritids för att förlänga deras tid. Så den sköna lugna eftermiddan här hemma som jag hade sett fram emot blev inte riktigt av. Men nu får jag slappa en stund i alla fall innan det är dags för kvällsmatsfix, läxläsning m.m.
 
 
 
Ikväll är det dejtingkväll på tv igen. Igår var det "Tro hopp och kärlek" och "Bachelor" och ikväll är det "Bonde söker fru" och "Bachelor". Ja kära nån.... körigt är det :)
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback