På heltid

2015-11-22 20:36:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Sen i fredags är jag glasögonorm på heltid! Jag var tillbaks till optikern för två veckor sen och det visade sig att jag fått terminalglasögon som bara funkade vid dator m.m vilket de inte sagt. Jag har ju bara haft dem vid de tillfällena eftersom jag blivit helt vimmelkantig av dem övrig tid. Jag ser ju dåligt på alla håll. Men nu har jag fått nya som funkar mycket bättre. Så nu ska de sitta på hela tiden. Men när vänjer man sig att ständigt ha glasögon på sig? Som om nåt är i vägen. Men det är ju en vanesak antar jag. Varit huvudvärksfri i två dygn i alla fall nu vilket gillas!
 




Kommentarer
Emma

Hurra vad bra att det löste sig tillslut med glasögonen! Hoppas du vant dig vid att ha något på näsan nu 😊

2015-12-08  /  21:21:58 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback