Bonde- och bachelordag

2015-11-25 19:05:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag är ingen vanlig dag för det är bonde- och bachelordag! Onsdagar är ganska intensiva jobbmässigt så jag brukar försöka fokusera på det bästa med dagen, alltså att det är Bonde söker fru och Bachelor på tv ikväll. Hi hi ja ibland är alla medel tillåtna. När jag hämtade Ebba idag sa de dock att hon varit svårväckt efter lunchvilan och därmed antar jag att hon sovit lite extra idag så jag är lite orolig inför kvällen. Att jag inte ska komma igång och titta i okej tid. Ibland känns det skönt att fokusera på dessa icke-problem. Jag är fortfarande rätt så bedrövad och uppgiven över läget i världen och är en väldigt flitig besökare av Aftonbladets app och kikar alltid in där med andan i halsen. Vad har hänt nu? Ska plocka ihop lite jackor mm som ska skänkas till flyktingar som kommit till Sverige. Det är ju en kall årstid som väntar.
 
Efter hämtning av barnen idag så åkte vi till mina föräldrar där mamma klippte barnens hår. Jag hann dricka en mugg chaite också och släppte lite av stressen jag hade innan jag kom dit. Slutade jobba kl. 14 och vi var inte hos mina föräldrar förrän 15.25. Först åka hem från jobbet, hämtade Max, dåligt med bensin i bilen, åkte till Marcus jobb och hämtade tankkortet, hämtade Ebba på förskolan, tankande bilen och sen till mina föräldrar. Puh.... vilken tid saker och ting ska ta!
 
Hoppas ni har en bra bondedag..... nej jag menar onsdag såklart!
 
(gammal bild)
All kärlek till er och framförallt till de som inte har det lika bra som oss!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback