Ingen vanlig dag....

2015-05-08 21:34:39 ,  
....för idag är Marcus födelsedag.


Dagen började med att jag sov uruselt pga att jag kände sån stark känsla att Ebba skulle få feber. Tyckte att hon var varm och jag kände panik på alla plan: ekonomin, frånvaron på jobbet, missar planer i helgen.... Men tempen visade 37.3. Varit pigg o glad på förskolan. Men min känsla i kroppen sitter kvar.... :(

Dessutom så kliade jag mig i örat med en tops imorse och toppen på den lossnade o försvann in i örat!! Smått panik..... Marcus såg den inte ens i örat på mig. Fick telefontid på vårdcentralen senare på förmiddan o planerade även att kontakta vårdcentralen på orten där jag jobbar så jag lättare kunde få det fixat. Men när jag åt frukost o därmed tuggare kändes det annorlunda o Marcus kunde då se den inne i örat. Så med en pincett så kom lilla topstoppen ut.

Ja som sagt ingen vanlig dag men i alla fall Marcus födelsedag och vi har kalasat med smörgåstårta och frusen cheesecake. Så en bra dag!

Håll tummarna för feberfri helg!!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback