En sån där dag

2015-05-12 15:16:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
När regnet öser ner, när pms tagit över kroppen, när Ebba får äta mellis i soffan och när jag äter detta till mellis:
 
 
 
One of those days alltså. Det är verkligen slutet av terminen på jobbet med mycket att fixa och fundera på. Mycket ska hinnas med på dessa 4.5 veckor innan jag går på semester. Shit.... så snart det är! Häromdagen bokade jag och Marcus tåg och hotell för ett dygn i Stockholm på semestern. Det ser jag verkligen fram emot. Men nu en dag och vecka i taget.
 
Idag har jag bara hämtat hem Ebba efter jobbet för Max är på utflykt med fritids eftersom det är fritidshemmens dag. Vi ska dock strax åka och hämta honom. De hade ju ingen tur med vädret direkt eftersom det regnat konstant mer eller i mindre ett bra tag nu. Men jag hoppas verkligen att han har regnkläderna på sig.
 
Nu ska jag knappra på några chokladrutor till och tänka på lediga dagar och sol och värme. Vet ni att jag ska vara ledig 7 veckor i sommar? SJU VECKOR.... skriker det lite högre så att alla hör ;)
 
 




Kommentarer
Ann-Mari

jag ska också vara ledig sju veckor :-D Har inte riktigt löst det med semester, fp osv, men det ordnar sig.... Sjuuuuuu veckor :-D

Svar: Härligt!! Jag har först semester fyra veckor (blir dock inte helt fyra veckor för måste jobba måndagen 15/6 men efter den dagen går jag på semester) och sen fp i tre veckor
Sara

2015-05-12  /  20:36:54 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback