Dagar som ger energi istället för att ta

2015-05-26 20:33:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll.
 
Vet ni vad jag längtar efter? Ljumna soliga kvällar då man kan gå barfota i gräset och vattna i rabatterna. Ikväll skiner solen och jag har vattnat i rabatterna men barfota kan man minsann inte gå för då hade jag nog sprungit in illa kvickt.
 
I vår trädgård
 
Det grönskar verkligen ute nu.
 
Denna dag har bestått av både kontorstid, utflykt och apt på jobbet. Emellan min vanliga arbetsdag och apt var jag in till stan på kiropraktorbesök och efter det åkte jag ut till ett naturreservat och tog dagens promenad. Efter det en islatte på MAX och sen tillbaks till jobbet.
 
 
Utsikt från utflykten
 
 
Promenad vid naturreservat
 
 
Mmmmmm
 
En dag som gav energi istället för att ta trots att jag var hemifrån från 6.45-18.45 ♥
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback