Avkopplande

2015-05-05 15:25:30 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Bild från igår när jag kom hem från jobbet. Barnen och Marcus hade kommit hem nån halvtimme innan mig. Båda barnen skulle sitta i mitt knä
 

Hej tisdag! Man är ganska trött i huvudet efter en arbetsdag full med barn hur rolig dagen än har varit. Egentligen skulle man behöva en halvtimmes avkoppling innan man hämtar sina egna barn. Som tur är så går hämtningarna av Max och Ebba relativt fort. Båda brukar vara på bra humör och blir glada att se mig. Men det är ju inte bara att sätta sig och vila när man kommer hem inte. Men nu har barnen mellis i magen och jag håller på och fyller min med chai latte.
 
Avkoppling för mig det är att få sitta i lugn och ro med en kopp te eller chai latte och samtidigt blogga, läsa bloggar, kika instagramflödet m.m. Skön avkoppling tycker jag att försvinna in i en annan värld en liten stund. Vad är avkopplande för er?
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback