Första semesterveckan i bildbomb

2015-06-24 14:56:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Bröllop
 
Från lördagens bröllop
 
Hej! Nu har vi haft semester i en vecka. Och första veckan var minst sagt intensiv OCH rolig. Vi bodde i husvagn på torpkonferensen måndag-lördag. På lördagmorgonen åkte jag och Marcus 20 mil i bil för att gå på bröllop. Sen sov vi på hotell den natten. Barnen var med sin farmor och farfar. I söndags åkte vi tillbaks på till torpkonferensen och gick på en sista barnsamling innan vi packade ihop förtält och husvagnen kördes hem. Som sagt en rolig och intensiv vecka och jag tror att jag låter bilderna tala för sig.
 
   
Mys i förtältet
 
Barnsamlingarna Kalas
 
Solnedgång över slätten. Vi bodde precis i början av den enorma campingen
 
  
Midsommaraftonslunch
 
  
Mums
Strax innan midsommardansen såg det mörkt ut
 
Efter en rejäl skur var det uppehåll så vi kunde dansa i folkmassorna
 
Och ha picknick i gräset
 
Konsert med Samuel Ljungbladh
 
Och så bilder från bröllopet....
 
Vårt hotellrum
 
Hotellet som låg på samma ställe som....
 
Festlokalen
 
  
Redo för vigsel och den vackra kyrkan som låg direkt vid vattnet
 
  
Efter vigseln bjöds alla gäster på glass!
 
Och så lite kamerabilder.....
 
Marcus kavajfickor är som en skattkista av gamla vigselprogram mm och bland annat dessa såpbubblor från ett annat bröllop hittade han där.
 
 
 
 
Så vackert bakom kyrkan
 
Brudparet anlände i roddbåt till festen
 
 
 
Nu är vi inne på andra semesterveckan och den skulle också bli bra men inatt vaknade en kokhet Ebba. Den höga febern är här igen. Massa jobbiga känslor inom mig. Trodde det var över efter två feberfria månader. Dessutom har Marcus och jag bokat resa och boende till Stockholm fredag till lördag. Och jag inser ju att det antagligen inte kommer bli av :( men jag hoppas fortfarande. Nu sover lilla Ebbsan på soffan för andra gången idag ♥.
 
KRAM
 




Kommentarer
Anna

Hoppas så att Ebba snart är kry! Ni har väl haft er beskärda del av feber, kan man tycka... Kul att se så fina bilder! 😃

2015-06-25  /  19:10:35 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback