40 mm och ytterligare en utflykt

2015-07-29 23:14:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har det regnat över 40 mm. Bläää! Vi åkte till ett utflyktsmål men var så mycket folk där att vi skulle ha fått väntat 50 minuter för att komma in och då var det inte värt det eftersom de stängde en stund senare. Men istället passade vi på att besöka en trädgård i närheten när det ändå turligt nog var uppehåll i regnandet. Oj så jag önskade att jag hade tagit med kameran för det hade blivit fina bilder i den vackra trädgården. Men min familj var nog glad för att den inte var med. De har verkligen tröttnat på att jag fotar dem. Ikväll när mina svärföräldrar var här och vi visade bilder på min mobil så utbrast Max helt plötsligt: "Men varför tar du så många bilder. Det tar så lång tid. Det är ju samma saker hela tiden". :)
 
Några mobilbilder från idag:
 
Tittade på hästar
 
Marcus och jag tyckte det var roligt att spana in "Köksträdgården" men barnen hängde hellre i Barnens trädgård
 
 
 
Barnen tyckte om att springa i dessa gångar
 
Men favoriten var nog den stora labyrinten. Här står Ebba i mitten av labyrinten
 
Tjillevippen så små de blev :)
 
En sväng in på IKEA innan vi åkte hem. Här står vi under tak och väntar på att Marcus ska hämta bilen för regnet öste ner.
 
Och så ikväll bjöd vi svärföräldrarna på mat. Rabarberkyckling med klyftpotatis och sen chokladsufflé till efterrätt.
 
  
 
Nepp nu checkar jag snart ut för idag. Jag sov dock till kl. 9 idag så är inte särskilt trött ännu.
 
Kram
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback