Stryker ett sträck

2015-01-18 20:57:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja för sjutton nu stryker vi ett sträck över inledningen av 2015 med långvarig sjukdom, inlagda på sjukhuset, mängder av provtagningar etc. Viktigast av allt är att Ebbisen nu är frisk och mår bra. Imorn ska vi alla in i vardagen igen. Och jag ska försöka att ignorera oron i magen över när nästa infektion kommer.....
 
 
 
 
Vi blev utskrivna från sjukhuset i torsdags och sen dess har vi bara tagit det lugnt och mest varit hemma. Igårkväll kom mina kompisar E och N och vi hade babyshower för N. Bebis beräknad på fredag. Sååå spännande!!
 
Idag har vi varit på en liten utflykt med mina föräldrar till sjön där vi brukar bada på sommaren. Max undrade om han skulle ta med sig badbyxorna idag men vi sa att det inte var nödvändigt. Hade med oss fika och satt bakom en gammal bod där det var lä och drack varm oboy. Skönt med frisk luft och se rosiga kinder på barnen av andra orsaker än feber.
 
Nu har jag packat allt som Ebba ska ha med till förskolan och fyllt i nytt fritidsschema för Max.
 
Back to business....
 
 
 




Kommentarer
Emma

Vad skönt att hon äntligen är frisk och att ni kan återgå till vardagen!
Kram

2015-01-19  /  18:30:41  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback