Denna onsdag

2015-01-28 20:40:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Mysiga och busiga Ebba igårförmiddag 
 
 
Gokväll!
 
Tror ni att det blir vår fortare om man fixar lite vårigt inne? Det är min förhoppning i alla fall. För FÖRSVINN alla baciller. Ja ni kan ju detta vid det här laget så ni kan ju gissa vem som fick feber igår? Idag endast lite kvar men hon får ju vara hemma imorn också. Vi är nog inte så poppis hos försäkringskassan ;).
 
Jag har jobbat idag och sen åkte Max och jag till Bra och begagnat. Fyndade lite småsaker som vanligt. Sen var det hem, laga mat och efter det har jag varit på Max skola på fritidsmöte.
 
Nu ska jag in i duschen och sen hoppas jag på nån timmes slappande vid teven.
 
Imorn väntar bvc-besök med Ebba på morgonen för extra viktkontroll som jag bokat in.
 
Tjingeling!
 
Vårfärger i vardagsrummet
 




Kommentarer
Emma

Man blir i alla fall lite gladare av att ta in vår i huset :) Krya på Ebbisen!

2015-01-29  /  14:20:01  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback