Feberfri och kreativ

2015-02-12 20:34:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
   
 
 
Hej! Ja här är det feberfritt. Febern försvann natten till igår men var låg redan i förrgår. Bilden ovan till vänster är när Ebba hade över 41 grader i måndags (jag visste inte att hon hade så hög temp när jag fotade) och bilden till höger är igår samma tid när vi varit på återbesök på sjukhuset för att kolla crp (snabbsänka). "Inte åka vagn. Ebba bara gå".
 
Igår var det den feberfria dagen eller den stora utmaningen. Jag hann inte "släcka en eld" innan det var dags för nästa. Puh.... Var ganska skönt att lämna över vabbandet till Marcus idag.
"Ebba duka alla. Mamma, pappa, Max, mormor, morfar, farfar, farmor och Ebba."
 
Samtidigt så är det bra mysigt att vara hemma med en pigg och kry liten tjej. Kunna leka, dansa och busa tillsammans. Och så städa resten av tiden ;)Häromdan kände jag nästan att jag ångrade att jag ens fick barn (såna där hemska tankar som man inte vill tänka egentligen) för jag är så trött på att oroa mig. Så trött på att aldrig veta hur saker och ting ska bli och så trött på att varenda plan vi haft senaste månaderna har blivit ändrad och att vi aldrig kan göra något som hel familj för att det nästan ständigt är sjukdom i huset. Men så fort hon blir frisk så försvinner de där känslorna som tur är.
 
Imorn hoppas vi på en riktigt vardag innan vi tar helg. En frisk helg tack!!
 Vågar iförsig knappt skriva det för Max har varit förkyld denna vecka och jag behöver nog inte skriva vem som började hosta lite häromdan..... Men det är under kontroll.....än så länge....
 
KRAM
 
 
 
 
 

  
 
 




Kommentarer
Emma

Håller tummarna hårt för att ni ska få vara lite friska nu!
Kram

2015-02-13  /  15:06:21  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback