"Det är kulare att vara barn"

2015-02-17 16:10:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja det var Max kommentar för en stund sen när jag sa att jag skulle betala en räkning. Och ja jag kan inte annat än att hålla med. Det vore väldigt skönt stundtals att vara barn igen.
 
Ebbsan kopplar av efter att vi kommit hem med att titta på "Biet Maja" och rita.
 
 
Jag slutade vid 13.30 idag och ungefär en timme senare hade jag hämtat barnen och vi var hemma. Det tar en stund att först åka 15 minuter från jobbet och sen hämta barn på två ställen. Och detta trots att de är nära varandra. Och nu har 1,5 timme till gått då jag varit mina barns slav ("mamma titta biet maja", "mamma äta macka" osv.....), dragit igång en tvätt, ringt ett viktigt samtal, bytt en blöja.....
 
Nu ska jag sitta ner en stund och redigera lite bebisbilder från i lördags. Hoppas bara att Ebba roar sig med bilarna hon leker med en stund till.
 
.....och om en halvtimme är det dags att börja med kvällsmaten.
 




Kommentarer
Anneli *Barntipsbloggen*

Haha ja kan inte annat än att hålla med jag oxå ;-) De är kloka de där små

2015-02-20  /  13:15:55  /  http://barntipsbloggen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback