30-årsfirade

2015-02-02 19:59:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja livet handlar ju inte bara om sjukdomar. Lite annat hinner vi med också... emellan infektionerna :). Förra lördagen överraskade vi min kompis M som fyllt 30. Medan hon, jag och A träffades tillsammans med barnen på eftermiddagen så lagade hennes man 3-rätters till oss alla och så träffades vi där på kvällen och åt alla tre familjer (dock inte Ebba som var förkyld och var hos mina föräldrar istället).
 
 
 
Under eftermiddagen hos A bjöds vi på en "antioxidantbuffé" med massa godsaker som faktiskt var nyttiga (ni får bortse från godiset på kakfatet). Sen så satt vi i fotbad och hade ansiktsmask. En lyxig eftermiddag för stressade småbarnsmammor.
 
Sen på kvällen så bjöds vi alltså på middag. Inte gick jag hungrig därifrån heller!
 
Breasola med ruccolassallad, olivolja och parmesanost
 
 
Födelsedagstjejen till höger!
 
 
Vackra blommor prydde bordet
 
Oxfilé, sås, ugnsrostad potatis, morötter, rödbetor med fetaost.
 
Karamelliserade äpplen med vaniljglass och kex.
 

Tack för den dagen alla inblandade ♥
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback