Sommar 2015

2015-08-02 21:53:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja du sommar 2015 vi har inte riktigt varit bästa vänner du och jag men när jag ändå sitter här och summerar dessa 7 veckor för mig själv så inser jag ju att du kanske inte varit så tokig i alla fall. Många fina minnen har skapats såsom några soldagar, husvagnsliv på torpkonferensen, trevlig vistelse i Gävle, grillfest med vänner här hemma en riktigt varm julikväll, mysiga kvällar i uterummet, flera bra böcker har lästs m.m. Det bästa av allt är att jag varit ledig längre. Mycket tid med barnen och fått uppleva sommaren med dem. I detta fall kanske kvantitet är bättre än kvalitet. Men sommaren är ju inte slut bara för att jag börjar jobba. Nu hoppas jag på ett soligt augusti.
 
SOMMAR 2015
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback