Sista dagen

2015-08-02 21:29:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja sista dagen på min 7 veckor långa ledighet. Dagen har spenderats hemma. Har bland annat legat i solsängen och solat mellan regnskurarna, läst bok och det bästa av allt är att vi nu tagit in bordet som jag målat till köket. Ebba har dessutom fått en ny stol som vi köpte på IKEA häromdan.
 
 
Nu väntar vi på en svart lampa som vi beställt från Ellos och gardiner som min mamma ska sy. Det blev så fint med ett vitt bord i köket att vi nu mååååste måla vårt stora vardagsrumsmatbord vitt också. Höstprojekt!
 
Har "firat av" min semester med att grilla ryggbiff ikväll som vi åt med auberginefyllda paprikor. Barnen nöjde sig med falukorv och pommes.
 
Det goda är inte slut än för Marcus har precis varit och plockat kantareller. Så antingen blir det kantarelltoast eller getosttoast ikväll (jag har köpt hem getost). Man ska sluta semestern på topp!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback