Huvudstaden

2015-08-30 21:09:52 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! I eftermiddags sa min kropp stopp och jag blev så trött. Max var på kalas och Marcus tog med Ebba på utflykt och så låg jag i soffan och läste bok och småsov i 2.5 timma. Sen kände jag mig piggare. Behövde tystnad och lite lugn och ro helt enkelt. Det känns ibland som varenda minut är upptagen vissa dagar.
 
Vi har haft en rolig inledning på helgen. När vi slutat jobba i fredags så åkte vi mot huvudstaden där vi sovit över hos vår kompis S med man. Ett mysigt dygn både för oss och barnen. Och bilresan dit och hem gick bra tack vare våra bärbara dvd:er i bilen så barnen var nöjda.
 
På en bro i Farsta
 
Ett försök till en familjebild
 
 Passade på att äta sushi. MUMS!!
 

Nu sitter jag i morgonrock och tittar på Kristallen på teven med kandelabern tänd. Japp nu är äntligen kandelabersäsongen här :)
 
Gokväll!!
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback