Vi klarar det tillsammans

2015-04-27 21:05:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi ♥ april 2013
 
Kan man få hoppas att denna magsjuka är över nu? Max har kommit igång och ätit lite idag och satt till och med ute i sandlådan och lekte en stund. Men han blir fortfarnade snurrig av att gå runt. Saken blir ju inte direkt lättare att han är förkyld. Nåja vi hoppas att det blir bättre för var dag nu. Jag började känna mig konstig igårkväll. Matt, frusen och allmän konstig känsla i kroppen och sen huvudvärk imorse. Hoppas på att det var min version av den hemska sjukan. Jag blev hemma idag.
 
Stryker nu ett sträck över dessa dagar och hoppas det dröjer några år till nästa gång.
 
En fördel med isolernade sjukdomar är i alla fall att man får mycket tid med varandra. Skulle kanske dock inte kalla det för kvalitetstid :).
 
Imorn väntar vardag för mig fast en annorlunda vardag. En heldag med tema ipad i förskolan så jag ska här på orten så det känns skönt. Bara att cykla hem om jag skulle insjukna i nåt. Ebba får gå några timmar på förskolan imorn medan Max och Marcus kryar på sina förkylningar här hemma och hoppas på att Max får ännu mer ork.
 




Kommentarer
Emma

Usch för magsjuka, vi har tack och lov klarat oss den här vintern. Hoppas ni alla får vara friska nu ett tag!

2015-04-28  /  09:21:54  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback