Glad påsk!

2015-04-04 19:27:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Påskafton! Efter lite "påskande" på förmiddag hos några grannar, barnens mormor och morfar, min mormor och morfar så åkte vi till Marcus föräldrar där vi åt smaskig påskmat och fika. Supermätta och glada kom vi hem vid 17.30. Inte alls sugna på kvällsmat så vi gick till lekparken. Max cyklade dit före oss. Och när han cyklade iväg och jag stod kvar på garageuppfarten och tittade efter honom så insåg jag vad stor han blivit. Den där lilla killen som bara var lite äldre än vad Ebba är nu när vi flyttade hit och som lärt sig trampa trehjuling på denna gata och susat fram på sin balanscykel. Nu har han en 20 tums cykel som han bara hoppar på och kör iväg med. Shit.... om några år står jag här med näsduken i handen och ser honom åka iväg på moppe....
 
Nåja nog om det ..... efter en mysig lekstund i solig lekpark så är vi nu hemma. Barnen äter makaroner och köttbullar och Marcus och jag planerar att äta när de somnat. Hoppas vi orkar se några avsnitt Vänner ikväll innan vi somnar. Vi ska äta rester från igårkväll.... mums.
 
Förresten så har jag ju tidigare fått önskemål om att lägga upp mer recept här på bloggen. Så nu får ni önska utifrån bilderna jag la upp på gårdagens mat vad ni vill ha recept på!
 
Hoppas ni har haft en mysig påskafton.
 
 
 
Denna otroliga syskonkärlek dessa två har
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback