Det blev en dag med snor och feber....

2015-04-13 20:59:13 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Gokväll! På bilden ser ni mina två små godingar som tittade på film tillsammans innan läggdags. Den till höger av dem har varit hemma idag med mig. Snorig, hostig och lite feber (hon blev förkyld innan helgen). Ja hon alltså.... inte jag! Men jag har känt mig lite krasslig några dagar också med halsont men det börjar ge sig nu. Det som stör mig just nu är att jag har en flisa av en popcornkärna i halsen som verkligen sitter fast där.
 
Japp nu fick ni veta det också.
 
En dag med eftermiddagstupplur, vattenlek i badrummet för Ebba, mycket soffmys, glassköp från glassbilen, kvällspromenad med förlossningspodden i öronen samt att jag tillbringat någon timme med att skriva nytt personalschema till jobbet för juni då bland annat jag går upp på heltid två veckor innan semestern.
 
Även imorgon blir det vab-dag.
 
Sköna kontraster detta med uppklädd och hade kul på bröllop i lördags och idag går jag runt i säckiga mysbrallor, skitig tröja och torkar snor på barn.
 
Det är det härliga med livet.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback