Skönt att få en diagnos

2014-09-25 20:49:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår fick jag en eventuell diagnos angående min tungandning som har varit riktigt jobbig denna vecka när jag varit förkyld. Jag har varit sjukskriven hela veckan. Igår fick jag göra lungröntgen och testades även för mycoplasmabakterier i luftrören och det sistnämnda är min troliga diagnos. Fast jag inte fått svar på de proverna än så fick jag börja antibiotika- och kortisonkur igår. Igår kändes det så skönt att ha en trolig diagnos och en medicinering men idag känner jag mig lite missmodig. Är piggare men andningen är jobbig. Hoppas så på att det är bättre imorgon. För imorgon är Max 6-årsdag. Som han har väntat!!
 
Vill så gärna har lite ork....
 
 
(Lungröntgen visade inget konstigt)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback