Overallfyndet

2014-09-08 21:41:35 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba Mode/Kläder
Hej måndag! Så var början på veckan inledd. En regnig start. Hoppas det blir finare kommande dagar.
 
I lördag var jag på bytardag. Säsongens första för mig. Har planerat att jag vill att Ebba ska ha en rosa Kaxs-overall i vintern. Har till och med övervägt att köpa en ny. Har också budat på ett antal på Tradera men de säljs dyrt. Gissa min lycka när jag kliver in på bytardagen och går fram till ytterkläder och så hänger det en rosa Kaxs-overall där. I rätt storlek. Till ett mycket bra pris. Nöjd. Mycket nöjd! Hoppas Ebba ska hålla sig varm och torr i den i vinter.
 
 
Fyndade flera ytterkläder till Ebba. Vinterjacka (hon har också en rosa med prickar), termobyxor och galonbyxor med foder och så overallen såklart!
 

Nu är det läggdags så jag orkar vara pigg och glad imorgon också trots denna envisa förkylning som inte lämnare mig. 
 
Godnatt!
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback