Lugn torsdagmorgon

2014-09-11 08:42:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Max
Bild från igår när jag åkte till jobbet. Vet att man inte ska fota i bilen men jag saktade ner och körde typ i 20 km/h...bara så ni vet :)
 

Hej torsdag! Lugn och skön morgon här... eller ja så lugn man kan ha när en busig unge vägrar att sitta på stolen och äta macka utan bara vill springa runt. Puh..... Tycker just nu att det är trotsiga barn överallt i mitt liv. Både på jobb och hemma. 
 
Hjärnan går på högvarv hos mig för det är mycket att hålla reda på angående jobbet och sen inför bytardagen nästa helg. Och så denna envisa förkylning som aldrig går över!! Nåja det är ju roliga saker, ja inte förkylningen förstås, men det är väl det som är problemet. Lätt att engagera sig lite för mycket.
 
Nu ska vi strax åka iväg Ebbsan och jag. Hon till förskola och jag till jobb. Idag ska jag jobba lite extra och stänga på jobbet men Marcus hämtar barnen tidigt. Max lämnade vi på skolan för 40 minuter sen.
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback