Tills vi är tillsammans igen

2014-10-05 22:29:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Det är läggdags...typ nu! Men jag fick bara lite lust att blogga först. Idag har vi sålt vår barnvagn som Ebba hade när hon var bebis. Ni som läst bloggen ett tag var ju med i min jakt på den perfekta vagnen. Och så glad jag var när jag hade köpt den, eller snarare fyndat den. Nu är det några andra som får glädjas med den istället. Kändes faktiskt lite i hjärtat när de åkte iväg med den.
 
Imorn ska jag jobba. Har ju inte varit på jobbet på 2,5 vecka så känns konstigt men ska bli kul. Dock så kommer jag sakna de övriga i min lilla familj. Ibland tycker jag det känns så brutalt att vi alla är på olika ställen dagtid på vardagar. Nu sitter jag här och längtar tills imorgoneftermiddag när vi alla är hemma och tillsammans igen ♥.
 
 
Bild från i maj
 

Dags att krypa ner bredvid Ebbsan som redan ligger i vår säng. Läsa lite bok ska jag också göra om inte ögonlocken går igen direkt. Håller just nu på och läser Denise Rudbergs "Bara tre kan leka så".
 
Kram och godnatt!
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback