"Sätt i ett kort"

2014-10-26 21:59:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Och så var denna helg i princip över men den har känts lång för jag vabbade i fredags. Och i fredags vände det för Ebba. Efter 3,5 dygn då hon haft så ont av sina blåsor att hon bara kunde äta välling så kunde hon börja äta lite russin. Och igår åt hon mat igen och nu är hon som vanligt. Underbara, spralliga, envisa och ursöta Ebba!! Kan du vara frisk lite längre än en vecka nu, tack!
 
 
 
Imorse vaknade jag och Marcus av att det lät från en leksaksdator som barnen har. "Sätt i ett kort", sa den och spelade en melodi. Ungefär var tjugonde sekund lät den. Jag sprang ner och letade efter den och sen upp igen för den var visst uppe.... men inte lätt att höra när man är alldeles nyvaken. Ja så började vår dag.
 
Det har varit en riktig myshelg och vi har varit hemma mycket tillsammans. Men barnen har varit lite rastlösa. Nu ligger höstlovet framför oss. Marcus och barnen är lediga i slutet av veckan men jag jobbar förhoppningsvis hela veckan!
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback