Måendet, allergisk reaktion och klossinköp!

2014-10-04 20:51:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej lördagkväll! Så skönt att sitta i soffan med tända ljus. Idag har jag varit på bytardag på förmiddan och fyndade bland annat klossarna på bilden ovan. Roliga att ha när man fotar så de är jag nöjd med.
 
Mitt mående är upp och ner. Idag har jag mått jättebra trots att jag sovit lite för lite natten till idag men igår mådde jag inte alls bra på eftermiddagen. Nu hoppas jag verkligen att jag ska få må bra kommande dagar också för planen är att jag ska jobba på måndag.
 
I förrgår fick Ebba i sig ägg på förskolan (var majonnäs i en sås) så hon fick nässelutslag på magen. Vi fick sitta fyra timmar för observation i väntrummet på barnmottagningen/akuten. Inte så kul men allt gick ju bra och reaktionen gick ner med hjälp av allergimedicin. Så ingen allvarlig reaktion såsom i januari.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av lördagkvällen och hålla tummarna för att fröken kväll- och nattkrångel sover gott ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback