Hangin´ out

2014-10-13 22:06:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej hopp! Idag är första dagen på 3,5 vecka som vi hela familjen varit där vi ska vara på vardagar. Jag och Marcus på våra jobb, Max på skolan och Ebba på förskolan. Nu hoppas vi det förblir så ett tag framöver.
 
Igår fick vi ställa in våra planer pga att Max vaknade med hosta. Så vi var hemma hela dagen och bara tog det lugnt för att motverka att det skulle utvecklas till nåt mer och det funkade. Var väldigt skönt att bara vara hemma. Just hanging out. I lördag var det lite högre tempo med besök av min bror med familj, sen lite fotografering i skogen av kompisars barn (blev några foton på Ebba och Max också fast det inte var tänkt så) och sen på kvällen bio och mat med två tjejkompisar. En riktigt bra dag med andra ord och jag mådde hyffsat bra hela dagen.
 
 
 
Nu är det dags att sova så jag har lite energi imorgon också. Har varit hos läkare idag men mer om det nån annan dag! Imorn väntar jobb 7-19 så det dröjer många timmar innan jag får gosa med de på bilden igen :).
 
Kram




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback