Låtsassnö

2014-11-26 20:32:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! I brist på riktig snö har jag ikväll roat mig med att ladda ner snö-penslar till Photoshop. Ett sätt att få lite vintrigare bilder (bilden nedan är från när det hade kommit lite snö för några veckor sen).
 
 
till.....
 
 
Hi hi ser lite fejkat ut men bra mycket mer stämningsfullt i alla fall :)
 
 
Igår fick jag min nya dator så nu håller vi på att lära känna varandra. Windows 8 och jag har inte blivit vänner ännu men man vänjer sig ju vid allt. Så jag får ge det lite tid helt enkelt. Men nu ska jag överge min nya vän och bänka mig i soffan och titta på kvällens "Bonde söker fru" (ja programmet har redan börjat men jag kan titta från början genom boxern). När jag vaknade imorse var jag allmänt opepp på att gå upp och starta dagen men så kom jag på att det är Bonde söker fru-onsdag och då gick det lättare.
 
Hoppas ni har en mysig kväll! Fler här inne som följer böndernas kärleksjakt?
 
Kram




Kommentarer
Anna

Va du är duktig! Håller med om att "Bonde söker fru" får onsdagen att bli mycket mindre grå!😊 Ha det bäst!

2014-11-27  /  07:46:11 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback