Höstblåsor?

2014-05-14 21:45:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej onsdagskväll!
 
Idag hurrar vi för min pappa som fyller 54 år. Hurra hurra hurra!
 
Ebba mår inte riktigt bra. Hon vill äta men så fort hon får nåt i munnen så gallskriker hon. Det har med andra ord varit en ganska kämpig dag här hemma för Marcus. Jag misstänker att hon har nån blåsa/blåsor i munnen. På mitt jobb har höstblåsor cirkulerat i några veckors tid och nästan varenda barn har haft blåsor i munnen. En del även på kroppen. Antagligen har jag fått med mig smittan hem. Det är ju svårt att titta i munnen på Ebba. Men jag tror inte det är tänder det beror på för hon har aldrig reagerat på detta sätt tidigare när hon fått tänder. Vi får se hur det utvecklar sig. Välling får hon i alla fall i sig så det får väl bli hennes huvudsakliga kost tills detta ger sig. Men det är så synd om henne för hon vill så gärna äta mat och stoppar i munnen men börjar sen stortjuta. Hoppas hon sover gott inatt och är på bättre humör imorgon. Särskilt för Marcus skull. För imorn jobbar jag 8-18.
 
Nu är det strax natti natti ♥
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback