Fyra lediga dagar ligger framför

2014-05-28 21:30:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Bild från ikväll då vi tog en cykeltur till ICA. Ebba softar lite innan det var dags att cykla hem.
 
Hej! Vilken skön känsla det är med fyra dagar ledigt framöver. Det är bara tre arbetsveckor kvar till semester. DET känns jättekonstigt. Och lite jobbigt också. Många av avsked av fina barn och kollegor väntar.
 
Marcus är och repar med bandet ikväll och jag och barnen tog en cykeltur för att köpa äpplen efter kvällsmat. Äpplekris är en stor kris för Max som älskar äpplen. Skönt med en cykeltur också. Men man kan ju inte tro att vi hade sommarvärme för en vecka sen. Idag har termometern visat strax över 10 grader och det har blåst kallt. Brrr!
 
Nu sover barnen och jag har hängt tvätt och lyssnat på podcast. Insåg att det var vääääldigt längesen jag hängde tvätt. Eller jag kanske har hängt upp nåt ute men här inne var ett tag sen. Det är mycket bra med en föräldraledig man ;).
 
Dessa lediga dagar framöver kommer bestå av mer rep för Marcus med bandet, en spelning och för mig blir det tjejmiddag på fredag samt födelsedagskalas på söndag. Japp jag intar snart den fina åldern 32.
 
Time flies.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback