Friday night chicken

2014-05-13 08:45:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är just nu med i två buzzadorkampanjer! Den första är för Friday night chicken från Dafgårds.
 
Friday night chicken är färdigkryddad och färdiglagad kyckling som man endast värmer. Vi testade smaken sour cream & onion i lördags och efter att ha läst Patricias recension så valde jag att grilla den istället för att värma den i ugnen. Vi blev riktigt nöjda. Den var god och väldigt mör. Inte för torr och inte för "slamsig".
 
SNABBFAKTA
– Tre goda smaker, Sweet BBQ, Sweet Chili och Sour Cream & Onion
– Passar till buffé, wraps, sallad, till potatis eller som fyllning i baguette
– Smaksatt med Dafgårds egna marinader
– Färdigstekt, bara att värma i ugnen
– Saftigt och mört lårfilékött från kyckling
– Familjeanpassad storlek på förpackningen (500g)

Pris i butik: ca 60 kr
– Finns att köpa i de flesta butiker som Coop, Willys och Hemköp.
 
 
Vi åt den tillsammans med klyftpotatis, bearnaisesås och melon och fetaostsallad
 
 

Information om Buzzador: Att vara en buzzador innebär att man får prova olika produkter och tjänster och sedan utvärdera dem. Jag har tidigare bland annat provat hårvårdsprodukterna Pantene Pro-V som jag blev så förtjust i att jag fortsätter att köpa dem.

När man är buzzador ska man berätta för vänner om de produkter och tjänster man testar och även dela ut prover till dem samt dela informationen via sociala medier om man har möjlighet.

Om du vill bli en buzzador klicka här!

 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback