Vårens explosion och vårens första bytardag

2014-03-08 13:31:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Läste häromdan att våren nu kommer explodera och att det skulle börja idag och mycket riktigt så visar sig solen nu och det verkar som den ska göra det i många dagar framöver. Härligt!
 
Jag trodde jag skulle vara jättetrött igårkväll och idag efter första veckan på jobbet men det var som vanligt Marcus som somnade i soffan igår och idag gick jag upp med barnen 7:20 utan att vara helt slut. Men tröttheten kommer kanske imorgon.
 
Imorse blev det snabbt planer spikade då jag i sista minuten bestämde att jag skulle åka på bytardag med vänner. Inom tio minuter hade jag tagit beslutet, klätt, mig, ätit frukost och gick utanför dörren. Vårens första bytardag och en av de största här i närheten. Lång kö i bitande vind och folk överallt men några fynd hittade jag ändå. Bland annat denna dockmatstol för 25:-. Gissa om den blev populär hos lilla fröken här hemma! Kläderna jag köpte ligger i tvättmaskinen just nu. Tänkte att de kunde få torka ute i solen och blåsten idag så borde Ebba kunna inviga något plagg redan ikväll då vi ska titta på melodifestivalen hos vänner.
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback