Lång dag och vårglad Ebba!

2014-03-31 21:09:04 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba
Gokväll! Den här dagen har känts lång eftersom jag gick upp kl. 5 imorse och med tanke på att vi nyligen ställt om till sommartid så trodde kroppen att klockan var 4 så jag var minst sagt trött. Men nu efter en arbetsdag, ärenden, matlagning och storhandling så är det skönt att få sitta i soffan.
 
Ebba har en krångelkväll men jag har inte ett dugg dåligt samvete över att det är Marcus som springer upp och ner för trappan för det har jag gjort i 14 månader ;).
 
Dagen började med grått väder men det sprack upp på eftermiddagen. Nu ska jag sjunka djupare ner i soffan och titta på Biggest loser och hoppas jag håller mig vaken.
 
Hoppas ni haft en bra dag! Bjuder på några härliga bilder på Ebba när hon gick runt på gräsmattan igår. Ja för helt plötsligt tyckte hon det var roligt att gå ute men en timme senare vägrade hon sätta ner fötterna igen.... :)
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Mammatea

Mysiga vårbilder!

2014-04-01  /  06:34:36  /  http://mammatea.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback