Jacka

2014-03-14 08:50:00 ,   Ebba Mode/Kläder
 
För en vecka sen gjorde jag en beställning från HM då det var kalsong- och t-shirtkris i Max garderob och HM har ju bra priser på baskläder. Passade på att beställa vårjacka till Ebba också. Sen så blev det ju så att jag kom iväg på en bytardag dagen efter och hittade en vårjacka till Ebba för 25:- som jag är jättenöjd med. Sen så kom den söta nya jackan på posten idag. Jättefin... men jag tog fel storlek. Så nu är jag i valet och kvalet om jag bara ska skicka tillbaks den istället för att byta storlek för hon har ju redan en vårjacka (hon har även två fleecetröjor och regnjacka) och det kommer ju bytardagar framöver också. Bättre att lägga pengarna på det hon skulle behöva. Skaloverall står högt på önskelistan men de är ju hutlöst dyra även på Tradera. Annars får vi köpa överdragsbyxor. Jag tycker att regnbyxor blir för varmt och instängt de dagar det inte är blött ute. Just nu är det ju inte så varmt ute ännu så då har hon haft fodrade regnbyxor på sig (glad att jag inte sålt allt sen Max var liten).
 
Söt är jackan i alla fall men det lutar åt att den åker tillbaks.
 
Lite snopet också att den nu är på rea vilket den inte var förra veckan...grrrr.....
 




Kommentarer
Mammatea

Vilken fin jacka!

2014-03-14  /  18:16:31  /  http://mammatea.se
Emma

Den jackan har jag kollat på åt Agnes flera gånger. Står i valet och kvalet att beställa och tänker samtidigt på vårens bytardagar och huruvida en 4-5månaders behöver en vårjacka...

Svar: Vi hade en vårjacka till Ebba förra året. Användes några gånger. Jackor sitter ju inte så bra när de är så små.... men det är ju ganska bra pris på den från HM så kan ju vara värt för några gångers användande. Samtidigt så får man säkert tag på nån i väldigt fint skick på bytardag för de blir ju inte direkt slitna i stl 68 eller liknande
Sara

2014-03-14  /  21:38:44  /  http://frknilssonsbravader.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback