En lugn stund

2014-03-01 13:26:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Jag gick och la mig tidigare än vanligt igårkväll men det fick jag ingenting för. Ebba vaknade och hade blivit förkyld och sen har det varit en bökig natt så blev inte så mycket sammanhängande sömn. Känns idag.
 
Jag har i alla fall varit iväg på en liten loppis med barnmärkeskläder. Blev bara några köp. Mest nöjd är jag med ett par villervallajeans till Ebba. Nu pågår lugn lördag. Snoriga Ebba sover, Max och Marcus är ute och jag hamnade här i soffan med en tekopp. Äntligen!! Veckan som varit har inte innehållit någon egentid dagtid då Ebba sovit i vagnen medan vi varit ute och gått. Veckans första tekopp med andra ord.
 
 
Max har blivit intresserad av bokstäver. Han har ju kunnat skriva sitt namn ett bra tag nu men nu har han även börjat skriva en del andra bokstäver. T, P, B, M, A, X skrev han så fint på rader tidigare idag. De våriga tulpanerna ni ser på bilden gav vi Marcus igår när vi hämtade honom från jobbet. Han hade även fått en bukett rosor och choklad av föräldrar på hans jobb eftersom han gick på föräldraledighet.
 
Nu ska jag njuta av lugnet för misstänker att det inte varar så länge till :)
 
 
 




Kommentarer
Linda

Åh det kanske jag skulle göra.... Ge C blommor nu när han ska vara hemma ett tag....
Trevlig helg!!!
Kram

2014-03-02  /  09:01:42  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback