Glad midsommar!

2014-06-21 22:41:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Glad midsommar!
 
Här började väl inte direkt midsommarafton så där jättebra för Ebba vaknade på morgonen med snorig näsa och lite temp. Vi åkte i alla fall och firade svärmor som fyllt år och gått i pension. Åt smaskig exotisk bricka :). Sen åkte jag och Max vidare mot midsommarfirande medan Ebba och Marcus tillbringade eftermiddan hemma. Max och jag dansade runt midsommarstång, åt jordgubbstårta, rabarberpaj och glass! Sen grillade vi här hemma på kvällen. Idag har vi firat min bror med fru som fyllt 30. De hade kalas hemma hos mina föräldrar för släkten. God mat och gott sällskap. Enda minuset var att Ebba inte var på topp så tror jag burit på henne större delen av eftermiddan/kvällen.
 
Nu har jag suttit i fotbad i en timme så ska ta hand om min skrynkliga fötter nu :).
 
Hoppas ni har en bra helg!!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback