Födelsedagen

2014-06-04 20:57:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Igår fyllde jag 32 år. Frukost på sängen, rosor och paket började dagen med. Sen möttes jag av sång av "mina" barn när jag klev ur bilen på jobbet och de stod uppradade för att gå till skogen. Jag var sen inte hemma förrän vid kl. 19 eftersom vi hade APT på jobbet men då hade Marcus dukat fint till mig ♥
 
 
Ikväll har vi varit på sommarkonsert på Max förskola. Barnen sjöng för oss och sen fikade vi gott. Känner att det är lite svårt att veta hur man ska hantera detta att ens första barn snart ska börja skolan. Jag och Marcus är ju "experter" på barn i förskoleålder. Vi jobbar ju med det hela dagarna, både på jobbet och hemma. Men nu ska vi in i en annan värld vilket känns lite läskigt. Max har bara fyra dagar på förskolan kvar. Sen går han på sommarlov ända tills v 34 då förskoleklass börjar.
 
Vår lilla kille ♥
 




Kommentarer
Mikaela

Grattis i efterskott!
Det kommer gå galant för honom i förskoleklass och de lär sig massor.Ett år i förskoleklass går otroligt fort,i höst börjar min äldsta i 1:an.

Svar: Tack! Ja vi får hoppas han kommer trivas bra! Min bild av förskoleklassfröknar är dock att de är så snälla och omhändertagande men hans fröken känns inte alls så vilket jag tycker känns lite jobbigt!
Sara

2014-06-04  /  21:31:40 
Linda

Grattis i efterskott!!!! Härligt att bli firad så fint!

Svar: Tack så mycket :)
Sara

2014-06-04  /  23:01:03  /  http://familyspace.blogg.se
Louise

Grattis i efterskott :)

Svar: Tack :)
Sara

2014-06-05  /  19:42:40 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback