Underbart är kort

2014-07-20 10:23:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Sista dagen ledigt innan en veckas jobb. Man kan säga att Marcus precis avslutat en arbetsvecka efter ytterligare ett dygn som personlig assistent. Återigen har jag och barnen sovit alla i stora sängen. Jag har dock sovit som en kratta. Varmt och barn som rör sig hela tiden och sen vaknade Ebba kl. 6 och somnade inte om. Hon kanske ville förbereda sin mamma på vardag.
 
Just nu är det alldeles molnigt ute men det sägs att det ska spricka upp så det räknar vi med och packar badväskan. Eftermiddag får avnjutas vid badstranden och ikväll blir det mat hos svärföräldrarna. Och när klockan ringer 6:30 imorgon så ska jag vara pigg och glad och hoppas att min andning och hosta är bättre så att arbetsveckan blir bra.
 
Men jag kan ju erkänna att den där 1,5 veckas semester jag har kvar sen lockar ganska mycket......
 
Fyra veckor går fort. Underbart men kort.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback