These days

2014-07-16 11:47:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! Här njuter vi av semesterns lugna lunk. Fast just idag jobbar Marcus ett dygn som personlig assistent (extrajobb) och jag och barnen roar oss själva. Max har kompisen S här och i eftermiddag blir det nog en strandtur. Härligt att det fina vädret börjar återkomma. Jag är väl inte alltför lycklig dock över att det ser att bli 30-graderstemperaturer nästa vecka när jag ska jobba hela veckan. Men försöker ignorera de tankarna just nu :).
 
Det är väl egentligen dessa dagar som man minns allra bäst från sommaren sen. De dagar man tog dagen som den kommer med bad, middagar i trädgården och att bara få va! Detta gör i alla fall att jag laddar upp energi inför hösten.
 
KRAM




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback