Ledig från förskolan och träning

2014-01-30 14:09:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Imorse vaknade vi hela familjen klockan 5 när Marcus gick upp. Ebba somnade om efter en flaska välling och Max kröp ner i Marcus säng och efter en stund somnade även han och jag. Strax före 8 vaknade Max och väckte mig och Ebba. Vi klädde oss och åt frukost och sen kom Max fram till att han ville vara ledig från förskolan idag. Det var ett skönt beslut tyckte jag och vi fortsatte ta det lugnt tills jag tog med båda barnen och åkte och träna. Hade först tänkt hoppa över det idag för har fortfarande ont i tandköttet. Vet liksom inte om det fortfarande är inflammerat eller bara irriterat. På nätterna värker det och jag får ta alvedon. Suck, att det inte bara ger sig. Nåja träna gjorde jag i alla fall. Vi var tre mammor och sex barn. Det var livat och roligt :)
 
 
Nu har Marcus kommit hem från jobbet och jag ska passa på att ta ett bad för har inte duschat efter träningen än.
 
Hoppas ni har en bra dag!
 




Kommentarer
Sofia

Alltså det där med tandköttet är så konstigt, både jag och min syster har haft världens problem med tandköttet, hon innan jul och jag för två veckor sen. Jätteont och svullet, har behövt ta Ipren på nätterna. Höll i sig typ en vecka. Kanske går nåt tandköttsvirus:/

Svar: hi hi ja kanske det! gick det bort sen utan att ni behövde gå till tandläkaren? Tydligt är det ganska vanligt att få så här runt visdomständerna eftersom man inte kommer åt att borsta bort all "smuts" så det bildas bakterier.
Sara

2014-01-31  /  14:59:26 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback