En sån där bra dag

2014-01-09 21:01:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Busiga Ebba på biblioteket
 
Gokväll! Jag har ju tidigare skrivit om att alla dagar som föräldraledig inte är en dans på rosor men idag var en sån där bra dag. En lugn förmiddag då Ebba sov 1,5 timme och jag passade på att bara slappa i soffan. Sen hämtade vi en glad Max från förskolan efter lunch och promenerade till biblioteket där vi lekte och lånade böcker. Marcus som slutade tidigt idag mötte upp oss där och vi passade på att gå och fika efteråt. En chai latte och en god macka var alldeles perfekt. Ikväll har jag varit och tränat. Det var svettigt och roligt. Skönt med lite egentid fast barnen varit otroligt mysiga och härliga idag.
 
Nu blir ni väl nästan tokiga på alla positivitet i detta inlägg. Men kan lugna er med att världen inte är helt rosaskimrande för jag har magknip just nu! Aj....
 
Och imorgon är en ny dag med nya prövningar!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback