En lugn tisdagförmiddag

2014-02-25 10:57:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej tisdag! Idag skiner solen igen. Termometern visar bara 3 grader men ska bli härligt att gå ut och promenera sen när vi ska hämta Max. Just nu hänger vi på Ebbas rum hon och jag. Hon lagar mat på sin spis och jag sitter här. Det är lite tråkigt för den lilla damen idag när Max är tillbaks på förskolan. Är tre veckor sen han var där på grund av förkylning och sportlov.
 
Idag tror jag vi tar en heldag hemma. Vi brukar flänga en del på dagarna men skönt att bara ta det lugnt. Kan vara skönt för Max när han varit iväg på förskolan på förmiddan.
 
För ett tag sen berättade jag ju om appen Tink som vi har för att hålla koll på våra utgifter. Vi har varit duktiga senaste månaden då vi hamnade under budget på våra matkostnader. 5900:- kvalade vi in på! Det låter ju ändå mycket kan många tycka men om man ska äta bra mat och mycket frukt och grönt samt att man har blöjkostnader och liknande så är det en bra summa tycker jag. Hoppas vi kan fortsätta så!!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback